lördag 5 mars 2011

Tror knappt det är sant eller...

Idag vaknade jag strax före 06 och hade såå skitont i såren. Men jag tog mina piller och strax var jag åter på banan. Solen smög sig upp och strax efter 07 åkte rullgardinen upp några decimeter. Härligt!
Det är så fint väder idag att jag t.o.m anar att det finns vår i luften.

När tabletterna verkat så var det jag som fick hjälp av mannen att duscha. Gud i himlen va skönt att tvätta håret. Men det var himla bökigt med gördeln innan allt var på plats. Jag är ändå, trots smärtan nästan är för mycket och gördeln trycker konstant på höftbenen så är jag lite i en bubbla. Det känns som jag lever i en dröm, en fantasi som jag är livrädd att vakna upp ifrån och upptäcka att jag faktiskt väger 65kg mer än i drömmen.

Måste ibland nypa mig i armen och samtidigt ge mig en dunk i ryggen som uppmuntran för att inse att det är verklighet. Bra jobbat liksom!!


Fasen, det kanske börjar bli dax att hitta en najs bikini el baddräkt till sommaren. Jag kommer vara okey ser du... Inte dåligt för en föredetta överviktig 40+are.


Nu ger jag mig ut i cyberrymden och letar bikini

Denna finns på H&Ms webshop. Inte illa.

Inga kommentarer: