tisdag 15 mars 2011

Är glad idag. Trots det blir lite kaos en stund så har dagen i stort varit bra. Jag har druckit thé med Pia på Waynes Cafe och varit och handlat Vanish för att ta bort blodfläckarna med på mina snygga gördlar. Kör fortfarande inte bil så jag liftade med mannen. Ikväll har jag och Lille H lagat en jättegod tacopaj med fetaost som vi smaskat på. Det är så härligt att göra saker tillsammans med sina barn.

Tjejjerna har ridit en sväng, och är nu och tränar så jag och mannen sitter här i soffan som två panchisar. Lille H gör läxor.
Jag laddar inför morgondagen med lingondricka då jag ska träffa M på Kss för en fika innan jag ska ta stygnen runt naveln. Min lilla navel. Har en pytteliten, jättefin och söt navel. Men är lite pirrig för att ta stygnen det klart. Jag är ju lite harig med sånt... Ev ska 115 cm tejp bytas också

Håll tummarna, tack!

Inga kommentarer: