onsdag 16 mars 2011

It´s done!

Efter en hemsk natt (ska aldrig mer fika på stan och handla Vanisch på en och samma dag, alldeles för jobbigt) där jag haft såå ont och där magmusklerna verkligen varit hemska och jag har gråtit minst en dl tårar var det dax att entra KSS för att ta bort stygn runt naveln och 115 cm tejp.


Och där under tejpen fanns världens finaste ärr. Eller kanske rättare sagt, från bröst till navel fanns ingenting. Ett närmast sytrådtunt streck som inte ens var rött. Det är så snyggt gjort så det är inte klokt. Världens bästa plastikkirurg är Håkan Hallberg. Jag är toknöjd!!


Så i glädjeyran bokades tid för flank/ryggplastik. Fasen, är jag onormal eller???
(Bild på Fissicella och Grand Champion på sommarkollo 2010)
Ikväll kommer familjen West och visar upp sina fina hingstar. Då är bara frågan : Ska vi betäcka om??? Eller inte. Jag orkar nog inte gå på någon visning ändå men iaf så snurrar det i skallen. Vi får se. Det finns ju handikapplatser och isf tänker jag lägga beslag på en så om det finnas någon ledig och det har det hittintills alltid gjort, så vi får se. Nu ska jag sova ett par timmar igen.
Vi hörs!

Inga kommentarer: