onsdag 30 mars 2011

Tisdag Onsdag Torsdag? Eller?!

HJÄLP!
Jag satt nyss här i soffan och kollade runt bland mina favvobloggare. Och då har någon skrivit "happy onsdag". Nu reagerade jag inte på svengelskan utan drabbades av totalpanik över att jag inte trodde det var onsdag. Är det verkligen onsdag? Inte tisdag? Eller vaddå??Hur tar jag redan på vilken dag det är?
Knappar frenetiskt på datorn. Springer och kollar mobilen. Onsdag?! Det är onsdag och jag hade ingen aning. Skäcken riktigt sprider sig i bröstkorgen (på riktigt alltså) och jag svettas lätt. Herregud! Jag tror att den långa nedsövningen gav mig bestående hjärnskador för nu kan jag inte skylla på smärttabletterna längre för dom har jag skurit ner på till nästan noll. Ändå drabbas jag av total förvirring. Jag kan tala om att det är jäkligt obehagligt!
Hur som helst. Det är onsdag. Det är 4 veckor sedan jag gick på KSS med droppet och bara väntade på att få göra operationen. Och jag är så nöjd! Har världens finaste mage. Även om jag råkade klia hål på skinnet förut för jag inte har någon känsel. Det läker. Hoppas jag också läker för den här glömskan är asjobbig och obehaglig som XXX.
Nu blir det Thé på balkongen med egenbakad lingonkaka. Gudagott! Kram då!

Inga kommentarer: