lördag 3 september 2011

Skitsnack!



Nu fattar jag gejjen med bide´.
Jag har gjort av med hur mycket toapapper som helst och borde bli sponsrad av Lambi till exempel. Eller så kunde jag jobba för Råd och Rön och göra en vetenskaplig studie utifrån olika kriterier så som:

Vilket toapapper har den bästa uppsugningsförmågan?


Vilket toapapper räcker längst


Är tjockast och mjukast


Snyggast, och så vidare.


Ja det är fritt för beställaren att själv sätta kriterierna. Så - Hallå där ute! Jag finns till din tjänst! Och jag kan garantera att du får valuta för investerat dasspapper, dvs jag skulle ta min uppgift på allra största allvar och sitta på toan mer eller mindre hela tiden. Möjligen skulle jag softa lite på förmiddagarna men det tas igen på kvällarna och nätterna så du kan vara helt lugn.


Idag ska jag göra miljöombyte. Dels för att jag bara har 1½ rulle kvar hemma och inte orkar åka och handla. Och sen tänkte jag att det blivit hemskt tradigt att sitta och se samma beiga kakel med samma chokladbruna matta timme ut och timme in och samtidigt dra tån utmed samma fog om och om igen. Är lite rädd för foglossning...
Jag ska kolla in ett härligt grönt (det ska ju va lugnande) badrum utan matta och med fönster. Och min mamma köper alltid det tjockaste, mjukaste och snyggaste toapappret i stan. Så då vet ni att idag roar jag mig kungligt! Tjoohooo! Nästan som på Liseberg för det kittlar i magen!

Hälsningar från toalettflickan!






Inga kommentarer: