tisdag 6 september 2011

Mannen och lille H är på bowling och lilla C har varit och tömt vårt bankkonto på stan genom att köpa riktigt snygga läderskor, nya svarta jeans, vaccin och tacomiddag som de ska äta ikväll.

Själv är jag helt slut efter ha jobbat i förmiddags. Roligt och ansträngande.
Idag fyller min stora prinsessa år! Tänk att det redan passerat 22 år sedan jag och mannen var så fantastiskt förundrade över att vi även blivit välsignade med en dotter (sonen var 2år). En av varje sort. Det var stort. Vi var helt betagna i den lilla tjejjen som morfar tyckte skulle heta ElseMarie eller nåt så vi kunde "kalla" henne Mimmie. Tror inte det va´!



En reflektion ytterligare är att nu är hon äldre än vad jag var när jag födde henne... hmmm...Och medans jag begrundar detta sippar jag på en kopp the´,violthe´, och himmel vad gott det är! Ikväll blir det då tacobuffe och tårtkalas med presentöppning! Jag är lyckligt lottad, jag vet!

Inga kommentarer: