fredag 16 september 2011

Fredag redan...

Tänk vad mycket roligare det är med helg när jag jobbar. Innan gick dagarna ihop och jag hade ingen riktig koll på om det var onsdag, lördag eller måndag. Nu är livet återigen mer inrutat och lika skönt som när alla måsten släpper i juni och jag och barnen går på sommarlov är det faktiskt när hösten kommer och det blir rutiner och väl inkörda mönster.

Idag skiner solen men det är riktigt kyligt ute så det gäller att ta på sig fast ögat tycker att shorts vore toppen. Jag har Apl-besök (praktikplatsbesök hos mina studenter som är ute i praktik) hela eftermiddagen så jag är ledig nu på förmiddagen ist. Efter det hoppas jag på en lugn och skön fredagskväll med mys, ljus och kanske till och med är det läge att tända en brasa. Vi får se hur mycket solen hinner värma upp huset tills ikväll...

Hoppas du har en skön fredag du med :)

Inga kommentarer: