onsdag 28 september 2011

Det är inte lätt att vara rätt...

Jag och dotter av modell äldre har varit på stan en snabb sväng då hon är den sortens kvinna att hon bara uthärdar en mycket (!!) kort stund i affärer. Jag ville ha henne som smakråd (Big Mistake! Borde ha vetat bättre...) gällande shortsinköp.

Men det blev inga. Jag är för P L A T T !! enl dottern.

Ok?!
Platt mage, okej att magen är platt, för det är den, men den är liksom FÖR platt (sen när kan man ha för platt mage?) och rumpan är ännu plattare(där håller jag med!) . Så jag blir inte 3d om du förstår vad jag menar.

Jaha, bara att gilla läget och efter en del analysernade här hemma så konstaterar jag att ett par rutiga shorts är nog vinnarna för som smakrådet sa:
-Då tänker man inte lika mycket på att rumpan är platt. Så då vet ni det! Plattrövade systrar bör bära rutigt, prickigt, blommigt eller what ever. Bara man lurar ögat så...

Förr då var jag R U N D! Runt om. Rund och go. Något som syntes, som hade form. STORFORM! Då var jag 3d.

Inga kommentarer: