torsdag 8 september 2011

Om tv tittande

Det finns möjligheter att slippa se eländet bara ett kanapptryck bort men ändå kan jag inte låta bli att titta och jag undrar:




  • Är Sveriges modigaste yrkesgrupp bönder för inga andra yrkesgrupper letar fruar på bästa sändningstid?



  • Hollywoodfruar - visst är det regisserat? Hoppas jag...



  • Sveriges miljonärer - men har dom helt fötts utan självinsikt? Är det möjligt?

Har dom inga anhöriga? Eller goda vänner? Eller i allafall NÅGON som kan tala om för dom att det är nog ingen bra ide´ det här med att vara med i div såpor. Såg att Sol, fest och oroliga föräldrar har premiär ikväll men nu räcker det för min del. Jag kommer def. att trycka på knappen där för nu blir det riktigt pinsamt (antar jag...) men det kan ju vara en förutfattad mening.




Inga kommentarer: