måndag 12 september 2011

Härligt med måndag!

Vaknar till en solig morgon. Härligt! Det innebär att jag kan ha "sommarkläder" ytterligare en dag, eller iaf en komb0 så som brallor och linne. Problemet är bara att vi har möte hela arbetsgruppen i eftermiddag och då är vi i hörsalen och där är det kyligt. Bäst att ta med en gosig tröja att krypa in i när jag blir frusen...

Men det är skönt att inte behöva packa undan alla "lätta" kläder ännu. För att avlasta min garderob har jag bestämt mig för att ta några flyttkartonger och packa ner sommarklänningar, shortsen, linnen och sommarjackor. Det kommer att lätta trycket i den havererade garderoben och jag funderar på att köpa en vädringsstång som kan avlasta ytterligare.
Och då kan det ju platsa lite nya höstplagg också.

Ska damma ur skogarderoben också en dag när jag orkar och sortera alla mina skokartonger. Lyxnöje att se fram emot.

Man kan aldrig ha för många skor eller väskor...

Inga kommentarer: