onsdag 21 september 2011

Regn, regn, regn...

Och jag har ledig dag! Skönt.

Igår arbetade jag hela dagen och sedan bowlingträning med sonen och därpå ett föräldramöte på lilla C´s gymnasie. Sedan när jag väl kom hem så slocknade jag lika snabbt som någon blåser ut lågan på ett ljus. Ska det verkligen vara så här?? Däremellan har jag suttit en miljon gånger på toa (skitsnack jag vet) Men detta oroar mig snart utanför vett och sans! Undersökning på måndag.

Jag ta det lugnt idag.
För kropp och knopp behöver det. Men för det tänker jag inte vara sysslolös. Jag har börjat att samla ihop sommarkläderna och lägger dom på sängen för att arkivera dem till nästa sommar. Sommarskorna likaså för nu har jag tröttnat på att det hela tiden chippar mellan tårna av allt regnvatten när jag går. Sparar några som får bli "jobbskor" men resten åker ner i resp skolåda och därefter längst upp i skogarderoben.

Vad händer hos dej denna regniga septemberdag?

Inga kommentarer: