fredag 29 oktober 2010

Varför är folk så äckliga???

Vad är det för tvångstankar som drabbar dom som snyter sig?
Varför måste alla först snyta sig, rejält, och därefter så vecklar dom upp pappret/ näsduken och kollar om det kommit något?!

Känner dom inte om det kommit ut något snor? Har det någon betydelse? Är det inte viktigare att känna hur det känns i näsan istället för att nogsamt studera det som de har gjort sig av med?

Och sen en grej till. Näsdukar av tyg... Hallå!! Vi lever år 2010. Då vet man att det är skitäckligt att först snyta sig, sen studera snoret i detalj och därefter knöla med bacillhärden i fickan.

Jag säjer bara ; Äckelpotta, usch, fy, blä!!!

Gör en studie du med! Kolla in folks snytvanor. Har jag fel så skriv en rad. Jag gissar att jag inte kommer få en enda kommentar om att jag skulle ha fel... Folk är äckliga, så är det!

Inga kommentarer: