fredag 15 oktober 2010

Livet är snällt idag

Jag har startat dagen med att tempa en frisk häst (37,4 grader) - så skönt då. Hoppas det håller i sig. Vidare är Katten något piggare och har varit ute och kissat. Låter som det kan vara liiite bättre fast han ff inte äter o dricker. Katter kan man inte tvinga. Håll tummarna för att Leo kryar på sig.

Jobbet flöt på utan större gupp. Skönt det då vägen denna vecka har varit stundom krokig, guppig och otydlig. Massor att rätta. Massor att ta tag i. Alldeles för lite tid. PUH!


Och nu kl 15.30 så ska vi vara på förlovningskalaset. Startar med champagne och löjrom (klagar inte) där efter blir det middag i kväll som en kock kommer för att laga hemma hos goda vänner. Lyx i kvadat! Bara att njuuta för fullt och det tänker jag minsann göra!
Clara är på väg med tåget hem så henne kommer jag hinna ge en bamse kram innan. Nu hoppas jag hon håller sig hemma lite. Hon har varit iväg på än det ena än det andra - alldeles för mycket nu ett tag. Då saknar mamman henne så det värker...

Nu ska jag fixa mej inför lyxigaste lyxfesten ikväll ala Hollywood. Ha det gott vänner! PÖSS!

Inga kommentarer: