onsdag 27 oktober 2010

Göteborg och Borås avklarade !

Uppe tidigt som sjutton efter en natt som var kort. Somnade dom
vanligt vid 23- tiden. Vid 04 ville katten ha lite sällskap (glöm
det! Han åkte ut) och sen när jag skulle somna om, tror du det...
Nä! Klarvaken kom jag på den ena efter dem andra superbra frågan
till en uppgift som jag håller på att skapa i etikkursen. Bara att
kliva upp igen. Med vid 07 då sov jag som en stock. Men det var bara
att rumla ur den sköna sängen.

Jag åkte med mannen till Göteborg och gick mest och fönstershoppa.
Lite böcker och lite annat smått o gott inhandlades men jag sparade
mej inför shoppingen i Borås på eftermiddagen. Där inhandlades
krubbor, täckeshållare, saltstenshållare, varma ridstövlar. Så nu
vill vi bara få tid att skruva upp allt fint vi köpt.

Jag blev så nöjd med mina stövlar. Enl recensionerna på nätet ska
dom va riktigt varma. Det behöver jag! Är så himla glad. Jag gick in
och provade en hög stövel som inte alls var för liten i skaftet.
Satt som ett smäck! Snygg dessutom! Allt klär en skönhet eller hur
var det nu igen...?

Kan dessutom tala om att mannen har varit inne på Deichman och köpt
sig nya skor idag. Jag kollade snabbt över skorna sen anslöt jag till
herrskorna. Jag prova inte ens några skor! Jag, Helene klarade att gå
in i en skoaffär, köpa herrskorna och gå ut igen UTAN att varken
provat eller köpt skor. Jag vet, jag måste vara sjuk!!

Kram!

Inga kommentarer: