måndag 4 oktober 2010

Lilla prinsessan kom äntligen tillbaks från Tysklandsresan. Åh, vad jag ville krama henne. Kan inte förstå hur man kan längta så efter någon samtidigt som jag tycker det är så kul att hon är iväg på resan.
De hade fått vara i Ritterschokladfabrik och där fått göra egen smaksatt choklad. Eftersom jag aldrig äter socker i vanlig form så är underbar Ritterchoklad utesluten, ett big no-no! Men så hade C hittat DIÄT choklad till mamsen. Ett helt kilo!! Denna påse är nu väl gömd, bara jag vet var den finns och bara tanken på den gör att jag njuter. Lovely! Bara så du vet...
Annars njuter jag av en ledig måndag. Välbehövlig, dock har jag nån elak liten inflammation i nacke och axel så yogan går bort idag igen! Attans men att belasta armarna i någon form är otänkbart. Tänk dej solhälsningen, hunden, plankan, fisken. Nä just det, det går bara inte.
Kan möjligen hinna med en liten ridtur på Fillan men annars får det lilla krut som finns satsas på att putsa lite i eftermiddag. Cement är min förbannelse känns det som...
Men det kunde vara värre så puss på dej för nu går jag ut i fina vädret!

Inga kommentarer: