lördag 17 april 2010

Salt!



Jag måste ha nåt salt!! En vecka före, ni vet vad, så blir jag som galen i salta saker. Kan få begär efter att dricka soya. Äckligt om man inte är precis mitt i den veckan där allt som smakar salt är helt underbart och då det är helt normalt att slå upp lite (ganska mycket om jag ska vara ärlig!) salt i handflatan och sedan trycka tungan i högen och njutfullt låta det smälta i munnen...

Fan va sjukt...

Och sen undrar jag varför vågen gick upp 1-2 kg på ett dygn. Hjärnan sväller ju och det är direkt hälsofarligt. Borde sluta. Men inte idag! Nästa gång jag får begär ska jag stå emot men inte i kväll.
Jag är ju dötrött, det är ju lördag, jag har ju varit snäll, Clara kom tvåa av 40 st idag btw så jag kan väl få fira... som du ser har jag 1000 ursäkter för att käka salt!

Snälla mannen kom hem med popcornen så jag kan salta på dom!!!! FORT!!!
Eller så skiter jag i popcornen. Dom är bara cover för allt det saltet som jag hämingslöst kommer vräka i mej.

Hepp, hepp! Here i go....! Ha en skön lördagskväll. Puss!

PS. Jag är så stolt över mina döttrar som tog sej för egen maskin t o r till Grästorp på ponnytävling och dessutom knep dom andra platsen! Ja jäklar! Sicka brudar! Alla tre! DS.

Inga kommentarer: