tisdag 20 april 2010

Helt betuttad!

Hej på Dej!

Är fortfarande helt inne i en bubbla. Jag pendlar mellan eufori, totalt utpumpad, sömn och mitt i allt detta är helt uppfylld av stolthet och kärlek!! + lite migrän på toppen!

Jag och Mimmie tog ut dom i morse och då var han lite mer hanterlig. Galopp är hans favorit gångart, verkar lovande! Han följde mamma lite mer idag men är ganska orädd och frammåt.Vi gick en sväng ned till ridbanan och där skuttade han fram med Mimmie hängande efter. Så roligt!!

Jobbade idag - ok!

Sen hem till stallet igen! Härligt!
Avmaskat - klart!
Tempad - utan anmärkning (stoet alltså)

Jag och Peter var ute en sväng igen med dom ikväll. Nu var det Peters tur att hänga med i svängarna. Han är för härlig!!! ( Jag avser fölis men iofs mannen har potensial han också!)
Underbar!
Jag är som nyförälskad och svävar mest på rosa moln...

Fast då och då faller jag ned i koma och somnar sittande var som helst...

Önskar att jag kunde hålla på och grejja härhemma hela dagarna. Lärcenter förefaller för tillfället helt sekundärt. Men det klart, money behövs för nu ska vi givetvis fortsätta avla!
Måste ju se om detta kan upprepas och det hoppas jag!

Morgondagen är en ledig dag - Hurra!!!

Vad gör du idag då?

Inga kommentarer: