tisdag 6 april 2010

Jävla nöt!

Vad är det för jävla nöt???

VEM KOM PÅ DEN USLA IDEŃ????

Dvs att vi ska fixa proa eller heter det prya eller va tusan heter det nu för tiden???

Min minsta dotter ska praktisera vecka 17. Ja, det är väl ok! Men vi, hon eller JAG ska fixa den platsen. Den ska vara i kommunal eller lanstingsregi (tror dom får vara på landstinget också) och nu ska jag då fixa nåt spännande för henne att göra.

Ja och hur lätt är det? Och hur rättvist blir det?? Och vem måste man känna för att fixa guldplatsen??!!!

När inte ens mina omvårdnadselever får bra platser, eller när sjuksköterske studenterna inte får plats. Vem tror då att en privatperson kan fixa en bra pryoplats då?!

Jag har dragit i en tråd, min kusin och hoppas på det bästa.

Jävla uselt förslag att själva fixa plats!!! Gahhhh!!!

Nu kommer Clara hem och hennes nya telefon är förmodligen stulen!!! Men VA FAN!!! Som sagt! Jävla NÖT!!! Inte min dotter utan Tjuven i så fall om hon inte har stoppat den nånstans där hon inte hittar den! SUCK!!!

Inga kommentarer: