söndag 18 april 2010

Me love you so much!




Idag fyller lilla minsta syster 25 år. Grattis gumms! Var på födelsedags middag med fika. Lika makalöst som alltid! Så gott! Hoppas att lilla ziz blev nöjd med presenten och att hon får en fortsatt fin dag!






Världens bästa W!

Han är min fantastiska extra pappa/människa med ett hjärta som är finare än finast och med en omtanke större än univerum. Denna man med låg profil och som inte tar så mycket egen plats men som har stor plats i mitt hjärta.
Vet du vad han gjort nu? Jag bad honom spela in min favvofilm i alla kategorier. Den bästa film jag sett och som jag till och från har velat köpa men bara hittat på video.
Filmen är The long kiss goodbye.

Jag bad honom som sagt att spela in den då den visades på tv för några veckor sedan. Han konstaterade dock att det blev en massa reklam som det blir när den går på tv3... och att det förstörde filmen.
Vad han gör då? Han fixar och donar och beställer den på cdon.com! Skickar efter den och ger den till mig och låtsas som det är versonen han spelat in.. Hahaha! Det låg en riktig film i fodralet och han var avslöjad! När jag ringde för att ta reda på hur i hela världen han fått tag i den så säjer han bara att han hittat den på nätet - som om det var väl No Big Deal... Jag har letat efter den flera gånger men misslyckats!

Jo det var värdefullt för mej! Ovärdeligt! Inte filmen i sig utan tanken och handlingen! Allt utfört av äkta kärlek! Jag kan bara säja detsamma! Love you so much! Du är fantastisk!
Det är en välsignelse att ha dej i livet och jag önskar och hoppas att du vet hur mycket du betyder!

Alla borde ha en W i sitt liv - då skulle världen se helt annorlunda ut.
Så är det bara!

Inga kommentarer: