onsdag 12 januari 2011

Idag fick jag en gratis bröstförstorning! Av landstinget!

Idag har jag haft en träff med en sadistiskt lagd Arja Saijomaa-kopia. Hon beordrade mig att först legtimera mig och efter ett mycket finskt långt jaaa, krävde hon att jag skulle klä av mig naken på överkroppen.

Där stod jag med fryshårda bröstvårtor snällt och väntade medans hon knappade på tortyrredskapet. Med bestämdhet förde hon mig närmare, lyft hit och böj där. Helt ogenerat grabbade hon tag med sin lilla hand (med mycket kraft i!) om mitt bröst. La upp(=drog för kung och fosterland i) mitt bröst och sänkte saaakta ned en genomskinlig platta och det var nu det började... Jag kände hur jag kunde avslöjat vilken statshemlighet som helst bara hon lättat på trycket lite. Jag nästan väntade mej att hon skulle börja utfrågningen men konstaterade att hon log ( jag sa att hon va sadistiskt lagd va?) och frågande om det gick bra? Om det var ok?

Livrädd för att det hela skulle förvärras om jag helt plötsligt började att krångla nickade jag stumt. Hon ler brett... Släpper på trycket för att bara krö in det från andra hållet. Förskräckt tittar jag ned och håller på att tuppa av. Det är helt platt! Som en jävla pannkaka. Inte undra på att det gör ont! Och hon, Arja, hon ler hon...

Just i det ögonblicket förbannar jag Gud påhitt att ge oss TVÅ bröst. Detta innebär att det andra stackars bröstet som stumt måste titta på medans hennes syster utsätts för tortyr, hon nästan krymper av rädsla och försöker diskret dra sig undan i armhålan.

Men icke lurar vi denna smarta finlandstalande, leende och sadistiskt lagda människa. Nädå, hon tar sikte och beordrar mig att byta sida. Jag genomlider det hela alles en gång till. Sen är det klart! Fort gick det! Kanske beroende att hon bara utförde själva smärtmomentet utan att avkräva de där hemligheterna som jag nästan ylade ut av mig själv bara hon slutade.


Och jag vill bara uttrycka min tacksamhet för att jag får möjligheten att kolla mina bröst ( jag menar det verkligen!). Och tack, tack 1000 tack snälla sjukvården för att ni har hjälpt mig med en bröstförstoring, helt GRATIS! Nu är dom både längre och svullnare än någonsin innan...

Inga kommentarer: