söndag 12 september 2010

Ladda om!

Nu är det dags att ladda om igen för även söndagen börjar lida mort sitt slut. Vi har haft en bra helg men ganska intensiv samtidigt som det har varit skitkul!!

Fredagseftermiddagen förgylldes med ridtur på en piggelin häst och det är ju alltid lika trevligt. Sedan skulle vi putsa en stund (cementcravings...). Mannen fickt ta det mesta då tålamodet och blodsockret var ungefär i samma nivå ( lika med noll alltså...) så jag var mest gnällig och skakig i knäna.

Fredagsmyset bestod i hembakad pizza med skaldjur ( slurp!!) och trevlig sällskap av mamsen och Willis.

Igår var vi uppe med tuppen och stack in till stan fort som s*tan och köpte vin som skulle med till Lönnern och mat till Clara som skulle vara hemma. Kl 12.30 var vi i Mimmies svärmor/fars stuga och blev mottagna med storslagen lunch.
Hugo sköt luftgevär och fiskade med B-O och mannen medans Jag, Mimmie och B-M spelade Fia med knuff hela eftermiddagen. Shit vad kul!!

Vem som vann?

B-M vann en gång, Jag vann TRE!!!
Mimmie vann ingen gång.... Mooohahahhhaaaa!

Senare på kvällen blev det grill och lite kortspel. Kul hade vi och efter lite sömn så flög förmiddagen iväg idag också. Vi var hemma igen vid 14.30 och då var det bara att svida om och åka till syrran som fyller 30 år idag GRATTIS!
Kalasade och hade trevligt några timmar därefter var det dags att se andra halvlek på Mimmie och Claras fotbollsmatch.

Bra spel mot serie ettan så det var roligt, men nu är det grymt gött att tagit en varm dusch och görat ner rumpan i soffan. Nu gör jag inte en knop till denna helgen, nu är jag trött och det med rätta. Tycker i alla fall jag...

Nu ska jag bara ladda om för en ny vecka med nya utmaningar och det är bäst att vara redo för det är en hel del på gång (faktiskt....)

KRAM!

Inga kommentarer: