onsdag 1 september 2010

En helt vanlig ledig onsdag. Härligt!

Har jobbat undan inför morgondagens lektioner och jag är på banan. Hugo har drabbats av djävulsförkyldningen så han är hemma hos mig. M hämta honom i skolan igår förmiddags för då var det dax för honom att kasta in handduken.

Men vi har haft det riktigt mysigt. Han klagade på att jag jobbade i 2½ timma men som kompensation gjorde vi massa lasagne. Han älsklingsrätt! Nu kan vi frysa in också för vi tömde nästan frysen på köttfärs. Lika bra det, ska man laga så kan det lika bra vara rejält.

Efter den kraftansträngningen har jag unnat mig att ligga här i sängen och gotta mig. Surfat runt, läst bloggar, tittat på HM´s shop online som jag beställde ifrån i lördags (undra när det kommer??) Höök´s, Filippas och massa annat.

Dessutom läser jag en grymt bra bok också; En doft av apelsin av Joanne Harris (du vet hon som skrev Chocolat). Har du en stund över så läs den du också :)

Kram!!

Inga kommentarer: