torsdag 23 september 2010

Idol står på, brasan brinner...

Och jag sliter som ett djur.

Jag ska åka till Köpenhamn över helgen. Skitskoj!! Ännu festligare
var det när jag fick veta av goda vännen Anders att vi skulle till
Danmark om två dagar. Att vi ska hämta upp mannen som är på ett
vinslott på Österlen sen några dagar ( må det spöka där!!
Avensjuk?! Tror du det?...) på vägen.

Tanken är god men då jag var helt ovetande om dessa planer så har
jag under dagen varit tvungen att panikfixa:

Barnvakt
Hästvakt
Kattvakt

Likt en fängelsedirektör har jag ordnat personal.

Dessutom har jag:

Fixat semester. Gissa om min chef/ rektor blev förvånad när jag idag
bad om ledigt imorgon!! Tror hon sa Ja av chocken...

Jag har också:

Städat
Tvättat
Letat kläder
Lämnat av barn
Hämtat upp barn
Matat

Puh! Dessutom jobbat hela dagen till kl nästan var 17'00.
Nu har jag bara kvar att:

Packa
Bädda rent
Städa kattlådan
Duscha
Raka dom jävla benen ( kan väl vara bra så mannen inte tror han
delar säng med en man)

Sen ska jag SOVA!

Ska vara piggelin och fräsch inför resan imorgon.

Tjipp tjoohoo!

Inga kommentarer: