måndag 10 maj 2010

Vilken weekend!!

Så trevligt!!
Annika hämta mej och sen plockade vi Carina B i Stöpen. Carina S tog
med Sussi o Pia från Ryd.

Redan i Hova fick vi stanna för oljelampan lyste . Att få upp
motorhuven på en mindre Volvo var ju inte helt problemfritt. Men som
tur är finns ju män att fråga. Vårt offer hjälpte oss med
oljestickan o sen bar det iväg mot Vingåkers outlet. Jag var faktiskt
överraskad! E o C har varit där o shoppat men inte talat om att det
var sååå bra. Eller så hade jag tur...

Inhandlat blev det. Ett par Tiger of Sweden shorts - skitsnygga tycker
i alla fall jag. En fin kjol o linne passande till konfirmation o
stundande bröllop o en fräsig bikini med en inte fullt så fräsig
mage men men...

Vidare gick sen färden mot Båsenberga Hotel o där var det goaste
maten o mysigt bubbelbad under bar himmel. Vino o trevligt hade vi
alla tror jag. Annika o jag slog fast på vägen hem att vi är sååå
himla olika men ändå känner varandra så bra.

En super kul helg med bästa vänner, inget att klaga på!!

Fast idag är jag bra schleten...

Pöz!

Inga kommentarer: