lördag 15 maj 2010

Jag kan, jag vill!!



Igår jobbade(!) jag o hela Lärcenter var stängt utom mitt lilla office som höll öppet för studerande... Pust viket misstag då alla dörrar var låsta - helt värdelöst!!

Därefter gymma jag, sen red jag Fillan en stund! Härligt! Dock hade inte min nya hjälm dykt upp ännu så jag fick låna Claras.Men roligt var det och det ska bli oftare jag lovar! Jag kan , jag vill!!

Idag kom Tysklandsbesöket till Clara o hennes klasskompisar. Vi skulle inte ha någon boende hos oss men det slutade med att Olivia + hennes tysk, Andrea + hennes tysk, Julia + hennes tysk kom hit för att sova HÄR!

Japp, från noll så har vi nu 6 (!) natt gäster!!! Men roligt är det och jag känner mig stolt över att vi har ett så gästvänligt hus som rymmer många nattgäster utan problem! Så idag har jag varit lite chaufför och skjutsat till Laserdoom o pizzerian.

Imorgon blir det Kyrkekvarn med islandshästar o kanot. Inte fy skam!! Roligt för dom!
Själv ska jag planera kläderna för Claras konfirmation och gå en sväng på stan.

Kram!

Inga kommentarer: