onsdag 19 maj 2010

Håhå jaja!





Här förgyllade vi vår dag igår på Asian Spa i Varberg!
Riktigt bra faktiskt! Vi åkte med buss från Falköping tidig morgon och var nere på Spa vid 9.30. Där började vi med "Do in" eller vad det nu hette. En självmassage var det i alla fall. Ja!! det var budget när man måste massera sig själv, Haha!
Men det var riktigt skönt faktiskt!

Efter det var vi med på Muskel harmoni, dvs typ en lååångsam bodypump med hantlar, tyngder och gummiband. Låt inte lura dej, ett rejält pass om du tog i och långsamt är mycket jobbigare än snabbt!!
Efter det softade vi på en takterass med solen skinande på näsan, inget att klaga på!

God middag var det också med lammfile på varm salladsbädd med rostade valnötter, honung/senapssås, getost och hembakt bröd. Göörgott även om jag lämnade en del så servitrisen frågade om jag ville ha något annat istället :D
Sen Spaade vi på eftermiddagen i div olika massage bad, varmbad med fantastisk utsikt, bastu och vila i en gunga som påminde om mammas livmoder. Tryggt, härligt och energigivande.

Avslutningsvis: Fika på stan med en kaffeabstinens hos Andrea som närmast var sjukdomsframkallande. Du vet på spa dricker man inte kaffe bara otäcka théer som smakade yiack!

Lite shopping på det sen var det dags att fara med bussen hem! Tackar för trevligt sällskap och hoppas vi snart gör om det igen!






Nu på morgonen har vi varit på undersökning med Fissi och vår veterinär sa att vi provar att inseminera redan i morgon!

Spänningen stiger!

Tyvärr så är torsdagen en stressig dag för mej men jag får försöka pussla ihop dagen med arbete efter. Det kommer ett gäng från en skola i Halmstad som ska på inspirationsdag hos oss i morgon o då är det ju bra om jag är på plats när jag ska träffa dom. Bara att stiga upp ÄNNU tidigare så ska det nog gå att få ihop!! PUST!!

Vem sa att det var lätt här i livet?!?

Ännu mer spännande blir det när vi ska tillbaks på seminstationen på Lördag för då ska Clara tävla Fillan i Borås så då har vi varken bil eller släp... Suck! "Lös problemet" är mitt nya namn!

På söndag har vi konfirmation och vi har bestämt oss för att catering passar oss bäst när det kommer till mat. Inga tidningar i välden kan inspirera mej till att laga mat en hel natt för det är väl den enda tidpunkt som jag inte är uppbokad på...

Resten av denna dagen ska jag viga åt tvätt, dammsugaren och mina sketiga fönster.

Vill du prova leva mitt liv ett par dagar så kan vi byta...

Kan tänka mig att byta med en singel utan barn med intresse för tv-tittande och möjligen lite träning. Småbarnsföräldrar göre sig inget besvär, tack!

Inga kommentarer: