torsdag 13 maj 2010

Min dag

Som du såg tidigare låg jag i sängen o läste en bok fram tills jag
blev hungrig.

Lagade biffar med god pasta;)

Därefter sattes en bulldeg...
Det händer inte ofta men när det händer då händer det rejält o om
en stund kommer 106 bullar flytta in i frysen!

Har dessutom hunnit att öva Charles på lastning i transport. Givetvis
var han lite lätt förvånad men trygg i sig själv var det inga
problem att gå in i transporten o givetvis var ju Fissi med.
Imorgon går första färden till Nygården o koll på Fissi. Jag
jobbar tyvärr men mannen o Mimmie samt Clara åker. Dom får ringa o
rapportera när dom varit där för jag är så NYFIKEN!!!

Nu ska jag se på vår prinsessa på tv o förfasas över hennes arma
öde att bli född till detta. inte undra på att hon fick anorexia
stackarn...

Tur att hon fick välja sin prins själv till slut. Tack o lov!
Ha en najs kväll!!

Ciao!

Inga kommentarer: