torsdag 15 mars 2012

Uschligt med virus...



Har forfarande en släng av vad det nu är. Lite febrig, inte hög men tillräcklig för att huvudet ska bulta och nacken är stel. Stannar kvar i hemmet tills jag är frisk så slipper omgivningen drabbas av min åkomma för så givmild är jag inte.


Mannen och lilla C ska kolla in tapeter idag och förmodligen bestämmer hon sig snabbt så vi kan dra igång i hennes rum om ett par dagar. Det ska bli skoj! Nästa helg ska vi åka en sväng till Ullared och shoppa lite inredningsdetaljer till övervåningen. Blir inte förvånad om jag hittar några vårkläder samtidigt... hehe


Fortsätter att jobba bort viruset så länge genom att sova, vila och virra runt på nätet. Kanske ska leta fram min gamla favvofilm Long kiss godnight om jag orkar. Ha det bra idag!

Inga kommentarer: