söndag 18 mars 2012

Med spackelspaden i högsta hugg

ger jag mig på lilla C´s sovrumsväggar. Här ska det bli make over! Sååå kul, fast jag känner att veckans influensa tog lite musten ur mig så det är skynda långsamt som gäller. Igår spenderades hela kvälen på övervåningen i vårt omgjorda tvrum/hall. Det är så kul att det blev så bra. Lilla C hade tjejfest här i fredags och de invigde det. Hon var nöjd, jag är nöjd, maken och lille H är nöjda.

Igår var vi barnlösa, dvs de "barn" som ff bor hemma var borta men det löste sig. Stora M hade ingen lust att sitta ensam hemma hos sig när sambon var ute på vift så vips hade vi en unge liggandes i soffan intill. Tur man skaffade sig ett helt gäng annars skulle vi sitta här all alone...

Nu ska jag utfodra en hungrig make som är ute och eldar upp skräp och en och annan pryl som förmodligen inte alls skulle eldas.

Ciao!

Inga kommentarer: