söndag 11 mars 2012

Hade en trevlig lördag med barnen och svärdotter och svärson. Alltid härligt när vi är hemma så många som möjligt. På kvällen var det melodifestival och denna såg vi med herrskapet på Kungslena Herrgård. Alltid lika trevligt!

Idag har jag feber och känner mig lite ruggig. Hästfixet på morgonen var faktiskt lite svettigt och det blir ju så när kroppen säjer stopp och vila. Lille Charles har ont i bakhov, hovböld på G?? Lite oroligt när man inte vet. Synd att de inte kan tala de där hästarna.

Mannen har spenderat sin tid både lördag och söndag på Mariestads ridklubb. Han har dömt ponny igår och nu är det häst idag. Hoppas att det snart är slut så han kommer hem och jag kan få vila lite i hans famn. Fasen vet om det blir nåt jobb i början på veckan. Jag tänker inte trotsa febern och arbeta med Alvedon.

Nu ska jag vila lite till. Kram!

Inga kommentarer: