onsdag 7 mars 2012

Mitt i natten tankar...

Vaknade efter 2-3 timmars sömn och kan inte somna om, vad himla irriterande! Det var ju inte så att jag gick och la mig världstidigt precis och inte heller så att jag har sovit på mig en massa timmar - tvärt om jag ligger minus på sovkontot rejält.


Så efter att ha legat och vridit mig i sängen en evighet så gick jag upp. Jag är hungrig! Äter kallt mos och funderar över följande problem:


  • Har Specsavers i Skövde tillgång på mitt recept på glas som utprovades i Falköping? Kanske har Skövde butiken annat utbud på bågar annars tar jag dem jag hade tänkt ta sist. Och ska jag korrigera hö ögat eller bara brytningsfelet men det måste väl optikern veta. Eller bör jag göra en ny undersökning igen?? Vill jag ha dem progressiva?



  • Kom ihåg att hovslagaren kommer i morgon eller om några få timmar ser jag nu...



  • Behöver jag ringa doktorn igen och fråga när det är dags eller ska jag bara vänta??



  • Borde jag träna mer och NÄR då i så fall??? (Hinner kanppt andas vissa dagar.)



  • Undra om min mage tål mos för fy farao... Jag har fått ont i magen nu också. Men så fint, då vet jag vad som väntar.



Hejdå!

Inga kommentarer: