onsdag 7 mars 2012

Snart provar jag att sova igen då...

Ja natten som gick innehöll inte många skönhetssömnstimmar. Si sådär en 4 st fördelade på 2 timmars pass. Dagen har varit ok, jag är ju ledig. Och i min värld innebär det att:



  • Hovslagaren kom kl 9.30 och skodde och verkade fyra hästar. Mimmie var med också så jag ska inte klaga.

  • Plockat in en miljon glas och andra pryttlar i diskmaskinen, tog nog en halvtimme.

  • Målat Hugos skåp - sista strykningen

  • Varit med Mimmie på stan när hon shoppade. Märk väl när HON shoppade, själv gjorde jag av med nästan 40 spänn och det var vad parkeringsavgiften kostade. Inget annat.

  • Yogat, kvalitets tid det mina vänner!! Underbart!

  • Skjutsat sonen för fotografering med fotbollslaget och väntat tills det var klart.

  • Stillat en storm som var på uppsegling men som nu mojnat.... (Klurig den, men så är det ibland.)

  • Hämtat min dotter vid bussen

  • Förhört en son om riksdagens uppbyggnad osv som har SO-prov i morgon

  • Städat nedervåningen, det gjorde jag på förmiddagen mellan pass av hovslagare och väntan på att färgen skulle torka. Övervåningen hann jag inte till.

  • sen säkert en jäkla massa grejjer som jag glömt.

Det var min lediga dag.


Mannen? Han är på konferens, sover på hotell och får smaskig hotellfrukost, middagen serverad. Nog om det.

Inga kommentarer: