söndag 3 april 2011

Vaknar till en gråmulen söndag. Jag och mannen hade stalljour. Alltid lika mysigt. Men det blev ju han som fick göra det mesta då jag inte får lyfta och leda några hästar ännu. Hoppas att jag blir piggare under veckan då det snart är dags att återvända till jobbet.
Sen blev det lite hårstudie och slingor och klipp på Stora M. Riktigt finfint! Lilla H åkte på fotbollstunering med blandat resultat. Vinst, och två oavgjorda. Bra jobbat grabbar! Lilla C kom med bussen till Skövde från Mariestad. Hon har inte varit hemma sen i torsdags så nu hade jag abstinens banne mig! Härligt att se ungen!!
I kväll kom Gånedahlarna på cykel och vi fikade och snackade en stund. Så kul med oväntat besök... Bra söndag med andra ord! Nu ser vi fram emot nästa vecka. Yiiihaa!

Inga kommentarer: