tisdag 5 april 2011

Tränat idag

Idag har jag tränat. På att gå i affärer och bara titta samtidigt konstatera att det är jobbigt att bara vara ute bland folk. Jobbigt att stå och gå så länge. Många minuter, utan att inta ryggläge. Ja tänk hur konstigt det sett ut om jag var femte minut la mig ner och vilade en stund på Elins Esplanad. Då hade jag fått tillbringa min tid enbart på Hemtex isf. För hua va hårt och obekvänt att vila på Skopunkten eller bland filmerna på Siba, eller kastrullerna på Cervera. Möjligen hade det varit ok att knöla ihop några plagg på Gina Tricot eller Cubus och lagt mig på men då hade de nog blivit arga. Hemtex hade en säng som var bäddad i påsktema. Kan vara helt ok faktiskt.
I eftermiddag var jag och lille H tvugna att vila båda två. Han efter en hård dag på skolan. Vi kollade in en Beckfilm som gjorde att hjärtat fick jobba. Herregud vad den var spännande!!


Nu får det bli lugnt resten av kvällen. Imorgon blir det träna igen Då ska jag en sväng till jobbet och kolla läget. På kvällen är det Emmaträning!


Nu längtar jag efter RIKTIG yoga träning! Det ska bli så kul att komma igång men än dröjer det väl kan jag tro... Får börja att promenera först. Just nu orkar jag inte mer än ett par hundra meter i taget innan jag måste pusta för det gör attans ont i "maggen".

Over and out!

Inga kommentarer: