torsdag 28 april 2011

Först och sen...


Först var jag trött för att vi vakade på nätterna fast att jag visste att de inte var dax riktigt än så vågade jag inte lita på att jag visste när det var time. Därför vakade vi ju ganska mycket i "onödan". Sen när det väl var dax så sa jag: fölet kommer i natt vid 03. Godingen föddes kl 03.23. Hurra och äntligen!!





Och sen var han här... Prinsen... och nu kan jag ju definitivt inte koppla av. Nu ska stoet matas och det ska mockas stup i kvarten. Och helt ärligt, jag tycker det är roligt, ingen tvekan, men jag blir bara så himla trött. Jag sköter hästar - jobbar - hästar - hästar - hästar och sen stupar jag i säng.






Men hur skulle jag kunna låta bli att bara känna ren och skär LYCKA när man har två såna här fina hästkillar som vi har ??



Kolla in vad storebror, Grand Champion, är snygg.


Här visar han upp sig för lillebror , Grand Canyon, och jag tror att han mer än gärna skulle vilja få busa med den lille i hagen. Men han får vänta tills efter sommaren när lille fölis är avvand sen så ska bröderna få leka tillsammans. Det bli skoj!

Puss o kram!!







Inga kommentarer: