lördag 16 april 2011

utgång med tjejjerna igår

En trevlig after work i Skövde som höll på (lite för?) länge. Trevligt och lite galet som vanligt. Men roligt var det!Dans, tjöt och vino fino...
Kan det bli bättre? Sedan när jag längtade hem kom mannen och hämta upp mig. Tur var väl det för hur jäkla otroligt det än låter gick jag vilse i staden jag växt upp i. Herrejösses! Katastrof, men skyller på att min inbyggda GPS måste varit helt ur funktion Då är det tur att det finns mobiler som man kan ta till hjälp. Dagen idag har spenderats på Grevagården. Ponnytävlingar. För övrigt är allt som det ska. Riktigt på topp faktiskt.
Så nu tackar jag strax för idag, slår som vanligt på larmet var 40 ónde minut hela natten så jag inte missar fölningen. Vem behöver sova? Tydligen får jag göra det en annan natt. Tack och hej!

Inga kommentarer: