söndag 30 oktober 2011

Världens finaste ponny...



Idag har jag ridit Copper igen. Det är härligt. Hon är fantastisk och försöker verkligen att göra det jag ber henne om. Underbara lilla häst!


Imorse så var Canyon hur smidig som helst att ta ut så ikväll tog jag in dem själv tillsammans. Han är som ett lamm. Har så snälla fina ögon och dusten vi hade i en timma i fredags kanske ledde till att han insåg där och då att människan står över mig i rang så lika bra att lyssna på oss.


Det är nog möjligt att vi betäcker med Cyklon igen i vår för nedärver han sådana här fina egenskaper vill jag gärna ha fler :) Hade det varit möjligt att ta en Callahan igen hade vi def. gjort det men tyvärr är han ju hos Schröder i Holland så vi får njuta av vår fina 1-åring.


Tänk ändå vad de här små hästarna ger oss mycket glädje! Önskar mej nu bara en egen häst och jag tror faktiskt jag vet precis viken häst jag vill ha. Det är bara ägarinna som inte vet om det än. Jag ska smida en plan... Och samtidigt hålla tummarna för att en hög kosing drösar in på kontot lite smidigt. Drömma kan jag iaf.

Inga kommentarer: