söndag 2 oktober 2011

Det var den helgen det!

Gårdagen (Lördag 1/10) var innehållsrik.

Jag fyllde år - i hela 24 timmar

Hästtävling 06.30-11.30

Lunch fram till 14.oo

Jag lånade (lekte med ) red Claras Ponny därefter och Mimmie med Fillan samtidigt

16.30-18.00 Dusch och fix, smink och hår...

18.00-22.30 Kalajs med tjocka släkten. Mer ingående info om presenter mm kommer imorgon...

Ramlade i säng strax efter 00.30.

Idag, söndag 2/10

Hästtävling med uppstigning lika jä**la tidigt i morse som igår. FÖRE 06 kan inte va nyttigt. Hemma igen seneftermiddag.

Softa hemma i soffan efter det. Har sett på film och bäddat rent i sängen. Nu ska jag snart duscha och sedan gå och lägga mig och jag kan bara konstatera:

HELGER GÅR FORT OCH DET FINNS EN BRA ANLEDNING TILL VARFÖR.

TACK SOM FAN FÖR ATT DET ÄR MÅNDAG I MORGON SÅ JAG FÅR SOVA ÄNDA TILLS KL 07!

Inga kommentarer: