fredag 21 oktober 2011

Äntligen freeeedag!

WWHiiioooo!
Haft en rolig vecka men det känns att det har varit full fart. Förra helgen bjöd ju inte på någon vila direkt utan tävling, tävling, tävling. Så nu ska det bli extra skönt att få softa lite. Elda i spisen ( som vägrar ta sig, men jag är envis...) äta nåt gott här hemma och sedan ska vi åka över till goda vänner senare i kväll som flyttat hit i närheten och bara skratta, skvallra (snällt) och kanske ta ett glas vin. Må bra helt enkelt! Inte massa måsten.

Imorgon har jag stallet på morgonen så sovmorgonen flög sin kos igen... men men. Jag vaknar ändå så jäkla tidigt så skitsamma! Sedan ska vi kanske åka och titta på en fölunge, som vi btw inte behöver men, som vi är intresserade av. På kvällen ska vi på utflyttningsparty i Skövde hos kompisar som har fått för sig att flytta till Stockholm. Perfekt! Då måste vi ju dit och hälsa på och Stockholm gillar jag a lot så det blir ju hur kul som helst.

Ha en skön fredag så kan du väl hålla tummen för föltitten. Vet inte om jag vill eller inte vill ha en till. Det ger väl sig självt.

Ca´tching!

Inga kommentarer: