onsdag 12 oktober 2011



Herrejävlar!






Jag kan verkligen gå bananas på några få saker så som:


När avkommornas rum ser ut som efter en stor Tsunamikatastrof, T R O T S att jag tjatar, hotar, bönar, ber. Månadspeng?! Ha! Tror inte det va!


När jag på min L E D I G A dag vaknar kl 6 och genast börjar hjärnan gå i spinn. Planerar hela min dag utan att fråga efter min ork eller vilja. Nädå, bara köra på. Du ska baka kaka till jobbet, tvätta sisådär 70 maskiner tvätt då tvättstugan ser ut som Tvätteriet i Allingsås, Städa (du har väl inte glömt att tjejjerna kommer i kväll) handla färska blommor och ljus, laga mat och efterrätt, helst raka benen och VILA UT så du orkar två dagar till på jobbet...


A-n-d-a-s...

Borde jag inte hinna med att motionera också?? Om jag vore en riktig kvinna alltså...?

Inga kommentarer: