söndag 8 augusti 2010

Sicken fin häst!!! STOLT!

Finaste Fillan!

Bästaste hästgumman! Sån fantastisk vinnarskalle den hästen har. I fredags bar hon med sig Clara till en 2a plats i 1m. Grattis!!! Så stolt jag var, över både hästen och min yngsta fina dotter. Som hon kämpade, Clara alltså!

Idag så var Mimmie på samma tävling (Mariestads meeting).
Dom hoppade näst sista klassen först så det var en lagom lugn start på dagen.
Dom var snabba i omhoppningen som vanligt och knep 3dje platsen. Så kul!

Sista klassen på meetinget var en ackumelator hoppning med en joker. En enda bom i skyn med vattenmatta under och en himla massa badankor som simmade omkring. Nemas problemas. Hon vann med hästlängder! Med flera sekunder och jag var STOLT!

Som krydda på moset vann hon meetingpriset- en HÖGTRYCKSTVÄTT!!

Vem som var gladast??

Hästen?
Mimmie??

Nä jag tror att hennes sambo ERIK var stoltast!!
Han pussade henne! Trots hästpussar innan... Kärlek!

Och jag är mallig som en höna!!! PUSS!

Inga kommentarer: