lördag 14 augusti 2010

Och va blir de för mat?

Tävling på Grevagården idag så då vet du va jag har varit idag.
Dessutom är jag så ledsen för jag förla min fina fina fleesetröja
som nån jävla idiot snodde. Må du brinna i helvetet!

Men fö avlöpte dagen mycket trevligt och vi var nere på kollit och
hälsa på Mr Charming dvs Charles. Han och Fissi mådde strålande
tror jag iaf :)

Nu står mannen vid spisen (så ska det va!) och lagar en fantastisk
kyckling rätt som får Guds änglar att gråta av lycka. Mina ögon
tåras också, fast jag tror det beror på att det har hackats en hel
del lök...

Mysigt att äta nåt gott tillsammans som vi aldrig smakat förr. Nytt
recept med andra ord.

Va gör du en varm skön lördagkväll då??

I Tidaholm är det Kräftans dag... Wisex spelar på torget om en
timma. Wow!

Inga kommentarer: