måndag 2 augusti 2010

ooooo, regnet det bara öser ned....

Vi ska grilla men det går ju inget vidare alltså.

Imorgon åker vi till Smögen. Fiska krabbor blir det vare sig det regnar eller solen skiner. Här blir inte ett skvatt vettigt gjort ändå. Tror jag får tuppjuck!!

Ju mer jag är ledig ju tröttare och slöare blir jag! Nä, shape up säjer jag till mej själv medans kroppen flyter ut på överkastet och datorn på nåt konstigt vis startar ännu en avsnitt av Morden i Midsommer liksom nästan av sig själv( fast med lite hjälp då). Det blir jag inte piggare av precis. Rastlösheten kryper under skinnet på mej lite en skock med myror.

Packa inför i morrn då!!! Orkar inte - slänger ihop lite snabbt morrn eller om jag orkar senare. Trött, tröttare det är jag det! Fattar inte varför jag känner mig så frustrerad?! Det är bara att ta tag i det - trodde jag ja...

Sängöverkastet smeker min kind när jag gjorde att försök att resa mig som för att försäkra sig om att jag inte ska överge det. Inte än iaf...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att du blir frisk snart.