fredag 30 juli 2010

Idag går de trögt!!

Idag vill jag inte göra nåt. Har inte ens gått ur sängen . Strejkar
helt enkelt...

Orkar inte ens se på film. Planen för dagen är:

Införskaffning av föda.
Bortforsling av papper/ kartonger som har blivit ett berg i köket
efter vi packat upp vinlådorna.
Städning...
Lagning av födan vi inhandlat... (mat till barnen iaf för vi går
till Harrys ikväll)

Det enda kuliga i detta är att Emils studiekompis Herr Åskar kommer
ikväll. Kan pigga upp lite!

Nu ska jag ligga här o se om resten av familjen har samma plan som
jag. Blir spännande!! Jag kanske inte ens behöver kliva upp förräns
det är dags att locka håret!? Tänk om dom själva införskaffar
födan, lagar den, städar o eldar kartonger. Helt UTAN MIN HJÄLP!

Tänk om....

Jag ligger kvar o spanar ut genom sovrumsdörren. Händer de nåt?

Inte ett piss!

Inga kommentarer: