söndag 11 juli 2010

Gästbloggar!

Yes - ni hörde rätt!
Clara här - the one and only!

Tänkte börja med att skriva ut om detta fotbolls VM som precis har avslutats (till mammas förtjusning och min besvikelse)
innan vm var jag fast besluten att inte kolla på en enda match - som inte sverige var med i.
med andra ord skulle jag inte kolla på fotboll.
Men de gick ju snabbt åt skogen - har sett nästan en match om dagen - illa. Men så blev de iallafall.
Så kom ju finalen tillslut, och jag hejade naturligtvis inte på något av lagen - ändå ville jag att Holland skulle vinna (haha?)
inte bara för att dom hade VMs snyggaste matchdräkter (eller jo - kanske bara därför) - Nej - utanför att dom innan vm knappast var segertippade. Jag menar - Jag skulle aldrig sattsat pengar på holland innan vm (antagligen för att jag inte ens skulle kolla + att jag är minderårig?)
Men så vann spanien, inte helt otippat, men ändå - tragiskt.

Nog pratat om fotboll.

nu är det mesta packat och klart - eller ja, nästan iallafall. Ska bli så himla skönt att komma bort ett tag faktiskt.
så, ja...

Nej, nu blev det pinsamt torrt, jag har svårt att skriva om något som inte stavas "F-O-T-B-O-L-L" just nu.
Så de är kanske lika bra vi avslutar där.


Inga kommentarer: