fredag 30 juli 2010

Ibland är jag nöjd ibland inte!!!

Åh vad jag kan känna mig nöjd över vår semester tripp som här
när vi vaknade efter första natten o käka frukost med hela
äventyret framför oss.

Ingen fast plan bara åka dit näsan pekar. Så skönt! Samtidigt är
det lite småmysigt att ligga här hemma o veta att det regnar nog
förmodligen i morrn men det gör inget för då ska jag ligga med
datorn på magen o se några Morden i Midsommer som jag missat. Peters
dator då min e på lagning IGEN! Tack o lov för ajfån:) son går att
surfa på!

Tidigare idag har jag tokfyndat på Gina Tricot!! Skynda dit om du vill
skaffa dej nåt nytt! Jag har köpt en jeansjacka, en kavaj , en annan
jacka, supersöt blus, en solhatt( ska väl hitta solen nån gång
mer??!) byxor, örhängen, ett superfint diadem med blomma på sidan i
svart läder. Nå vad tror du kalaset gick på??

286:- FÖR ALLT!!! Super fynd som jag kan glädjas för länge. Jo, det
finns kläder kvar- jag lovar men skynda att fynda för det var grymt
billigt!

Kram!

Inga kommentarer: