torsdag 1 juli 2010

Attack!!!

Fullkomlig invation av äckliga flugor!!! Gahhh!

Jag uppskattar inte när det sitter nån äcklig liten fluga på min nästipp just som solens första strålar kikar in genom rullgardinen på morgonkvisten.

Har dom inget hyfs?!

Man kliver inte på människor som sover! Oavsett om man är människa eller fluga!

Dessutom har dom en förkärlek för bajs... ovanligt äcklig tanke att dom först föds i skit, sen äter skit och därefter förväntar sig att det är ok att kliva omkring i mitt ansikte eller i min mat!

Nä, jag har gått till motatack! Jag har kistrat upp mumsiga kladdiga remsor överallt.

-Komsi kom och ät....! Och sen fastnar dom! Och där sitter dom fast tills dom dör!

Och jag tycker inte ett dugg synd om dom... så det så!

Ha en skön kväll du med! :)

Inga kommentarer: