söndag 27 juni 2010

sköna helg!

Sicken helg!!

Solen sken som aldrig förr. Så Nice!!

Och igår skulle vi in på Harrys och bota tröttheten och därmed också slippa laga mat! Nu var det återigen stängt!! WTF!!

Måste ju vara helt perfekt att ha öppet midsommardagen.

Folk är antingen bakfyllehungriga = sälj massor med mat för fan!
Eller så vill dom fortsätta festen i fina vädret på en uteservering = sälj masssor av öl!!
Eller så kör man en kombo! = massor med mat och massor med öl = massor av stålar till den som har öppet!

Inget öppet = inga stålar! Capish!?!

Vi drog iväg till Oĺearys = öppet = tjänade muchos money på oss!
Vi såg Formel 1 typ nåt kval... inte tusan vet jag...

Idag gick finalen! Då bestämdes att vi skulle återvända och se den med!

Så idag var upplägget följande:

Sola på Svenssons baksida mellen 10.30-13.30.
Oĺearys och äta mat och se på Formel 1 kl 14.00-16.30

Alltså, om jag någon gång mer ska gå på Oĺearys när det är Formel 1 ska det inte vara på en söndag.

Vet du varför?? För nästa gång jag ska se 57 stycken jävla varv ( tog ALDRIG!!! slut) ska jag åtminstånde hinka i mej ett antal cider och kanske krävs det starkare doningar. Då är jag beredd! Aldrig mer att jag ser 57 varv frivilligt sittande på nån fuskkorgstol. Nä då får jag roa mig på egen hand för dom andra dom såg såååå nöjda OCH engagerade ut i 57 fucking varv!

Efter det så skulle vi kolla travet som vi satsat liten slant på. Enda problemet med det var att på travet hade det blivit totalt snurrigt!

Dom hade släppt in ett antal galoppörer på travbanan! Ja du förstår själv att det går åt helvete när dom dessutom spänner en travsulky efter och sätter nummerlapp på kusen som överens stämmer med siffran som står på min travbong!

Klart som korvspad att det då går åt fanders!

Trots att det låter som jag har haft en fruktansvärd dag så ska du veta - Jag Överdriver!!

Har haft en fantastisk dag! Underbar! Är chockrosa i pannan efter solningen och det känns så skönt!

Förrästen jag överdriver inte allt, inget som gäller Formel 1 . Det är för sjukt tråkigt för att drivas med! Där menar jag varenda lite stavelse!

Puss å näsan!

Inga kommentarer: