tisdag 15 juni 2010

Dagen började med att fölungen bestämde sig för sovmorgon. Visst
det är sommarlov men jag visste inte att det inkluderde fölungar...

Jag troddeju för jössenamn att kraken var sjuk. Låg o ville absolut
inte gå upp. Nä, han la sig helt på sidan o där låg han. Ville
bara bli kliad på magen.
Jag blev ju nojjig direkt o trodde han var sjuk. Feber kanske ??

Sen efter jag ilat in efter termometer o väckt halva familjen o rusat
ut igen då stog han där go å glasom kexchokla...

Imorgon åker han o mamman hans på kollo. Då blir det andra bullar!

Fö har dagens innehåll bestått av jobb,falafel ätning, jordgubbar
mer jobb!

Ikväll blir de grillning o mys. Ska kolla vattningen av plantorna...
Gillar att skörda, överlever vattningen o avskyr rensningen! Nu ska
jag kolla spenat odlingen:)

Puz

Inga kommentarer: