tisdag 22 juni 2010

Jag gillar Tradera!

Jag har handlat på Tradera. Det är riktigt roligt att buda, och sååå spännande och se om man lyckas vinna.

Jag gillar att vinna! Alltid!

Jag har köpt skal till min Ajfån 3 st (ops!) som är jättesnygga. Kul med ombyte du vet...
Clara har inhandlat 2 supersnygga bikinis. Det som är riktigt kul är att det är mindre vanliga och att inte alla har dom.

Som det är nu på badet så har tjejjerna på badet Gina Tricot, HoM bikinis för hela slanten utom dom få som ramlat in på Lindex o Kapp Ahl... Men jag förstår dom. Det är inte lätt att vara unik när dessa kjedjor nästan skänker bort sina grejjer för skit o ingenting. Vem vill då betala massor för att vara unik (förutom Clara då) när man kan göra annat kul för pengarna.

Hur som helst, idag blir det ingen haute couture för mej. Nä nu åker jobbarkläderna på för nu ska gården fixas:) Håller på att sätta in nya fönster i stallet. Blir så fint så...

Emil ska måla grinden in och Clara klippa gräset.

Lyckos lilleman som åkt (alldeles ovetande om hur vi sliter) till badet... Han slipper undan han...

Hååhååå jajaaa!

Inga kommentarer: